Εργαστήριο Πολυμέσων. Εξυπηρετεί τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες για την εφαρμογή τεχνολογιών της πληροφορικής στην τέχνη. Τα μαθήματα του Εργαστηρίου περιλαμβάνουν πρακτική, θεωρία και υλοποίηση εργασιών.
Σκοπός του Εργαστηρίου και των μαθημάτων που προσφέρονται είναι οι φοιτητές να εμβαθύνουν στις σύγχρονες τεχνολογίες για τη διερεύνηση των δυνατοτήτων του λογισμικού στις εικαστικές τέχνες και πως ένας υπολογιστής παύει να αποτελεί ένα εργαλείο και γίνεται ένα μέσο.
Τα αντικείμενα ενδιαφέροντος του Εργαστηρίου καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών όπως: προγραμματισμός πολυμεσικών εφαρμογών, σχεδιασμός ιστοσελίδων και internet art, video games, επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα, αλληλεπιδραστικές και διαδραστικές εφαρμογές, η χρήση δεδομένων για την δημιουργία και μεταβολή στην πάροδο του χρόνου ψηφιακής εικόνας και ήχου, δημιουργικά ηλεκτρονικά (Arduino) και wearables για ενσωματωμένη αλληλεπίδραση (embodied interaction).
Στεγάζεται σε χώρο 80 τ.μ. στον 2ο όροφο του κτηρίου της Κεντρικής Βιβλιοθήκης στην αίθουσα 517. Διαθέτει πλήρη και σύγχρονο εξοπλισμό με 30 θέσεις εργασίας και περιφερειακές συσκευές όπως: 3D scanner, EEG headset, Arduino, Raspberry Pi3, Interactive TouchBoard, Internet of Things Particle Photon, Kinect Sensors, Leap Motion Controller.
Διδάσκοντες - Μέλη
Διδακτικό Προσωπικό και Μέλη του Εργαστηρίου Πολυμέσων
Φωκά Αμαλία
Τζίμα Σταυρούλα
Επικοινωνία
Φωκά Αμαλία
Υπεύθυνη Εργαστηρίου:
Αμαλία Φωκά, Επίκουρη Καθηγήτρια
Στοιχεία Επικοινωνίας:
Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, T.K. 45110 Ιωάννινα,
Κτίριο Κεντρικής Βιβλιοθήκης, Γραφείο: 254, Τηλέφωνο: 26510-05915, e-mail: afoka@uoi.gr
Ανακοινώσεις
Ανακοινώσεις του Εργαστηρίου Πολυμέσων
Παρουσίαση και Συζήτηση Σχεδίων από το Workshop του «Ξενία»
Ανακοίνωση – «ΞΕΝΙΑ»: Workshop Σχολής Καλών Τεχνών στην Ηγουμενίτσα
Δραστηριότητες
Δραστηριότητες του Εργαστηρίου Πολυμέσων
Θέση στον χάρτη
Το Εργαστήριο Πολυμέσων στεγάζεται στον 2ο όροφο του κτηρίου της Κεντρικής Βιβλιοθήκης στην αίθουσα 517