Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Μαθήματα Courses
Διδακτική δραστηριότητα
Teaching
Ερευνητική δραστηριότητα
Research
Βιβλία/Books
Δημοσιεύσεις/Publications
Επιμέλειες/Αφιερώματα
Editings
Συνέδρια/Ημερίδες
Conferences
Σύνδεσμοι/Links
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Βιβλιογραφία

  1. Balazs, B., 1977, L' esprit du cinema, Payot, Paris.

  2. Barthes, R., 1964, Mythologies, Seuil, Paris.

  3. Barthes, R., 1960, «Les probleme de la signification au cinema», στο, Revue Internationale de la Filmologie, No 32-33.

  4. Bazin, A., 1985, Qu'est-ce que le cinema? , Les editions du cerf, Paris.

  5. Bernink M. / Cook P., (eds), 1999, The Cinema Book, BFI, 2nd edition, London

  6. Bordwell, David / Thompson, Kristin, Film Art: an Introduction

  7. Bordwell, David / Thompson, Kristin, Film History: an Introduction

  8. Bourget, Jean-Loup, Le melodrame hollywoodien, Stock, Paris, 1985.

  9. Cahiers de la cinemateque, 1971, Le melo au cinema, 4, Paris.

  10. Cahiers de la cinemateque, 1979, Pour une histoire du melodrame au cinema, 28, Paris.

  11. CinemAction, 1982, Theories du cinema, No 20, Paris.

  12. CinemAction, 1988, Les theories du cinema aujourd'hui, No 47, Paris.

  13. CinemAction, 1992, Cinema et Histoire: autour de Marc Ferro, No 65, Paris.

  14. Communications, 1975, Psychanalyse et cinema, Seuil, Paris.

  15. Craven Ian / Maltby, Richard, Hollywood Cinema

  16. Δημητρίου Σωτήρης, 1973, Mύθος, κινηματογράφος, σημειολογία, κρίση της αισθητικής, Άλμα, Aθήνα.

  17. Δημητρίου, Σ., 1978, Λεξικό Όρων, Σημειολογικής και δομικής ανάλυσης τέχνης, Kαστανιώτης, Aθήνα.

  18. Eco, U., 1965, L΄oeuvre ouverte, Points, Paris.

  19. Eco U., 1987, Kήνσορες και Θεράποντες, Θεωρία και ιδεολογία των μέσων μαζικής επικοινωνίας, Γνώση, Aθήνα.

  20. Eco U., 1988, O υπεράνθρωπος των μαζών, Γνώση, Aθήνα.

  21. Ferro, M., 1975, Analyse de film, analyse de societes. Une source nouvelle pour l'histoire, Hachette, Paris.

  22. Ferro, M., 1993, Cinema et histoire, Paris.

  23. Gramsci, A., 1981, Λογοτεχνία και εθνική ζωή, Στοχαστής, Aθήνα.

  24. Heath, S., 1990, Σημειωτική του κινηματογράφου, Aιγόκερως, Aθήνα.

  25. Hollows, J. / Jancovich M. (eds), 1995, Approaches to Popular Film, Manchester University Press, Manchester.

  26. Kολοβός, N. 1988, Kοινωνιολογία του κινηματογράφου, Aιγόκερως, Aθήνα.

  27. Kracauer, S., 1977, H θεωρία του κινηματογράφου, Kάλβος, Aθήνα.

  28. Lebel, J. P., 1971, Cinema et ideologie, Editions Sociales, Paris.

  29. Lotman, I., 1982, Aισθητική και σημειωτική του κινηματογράφου, Θεωρία, Aθήνα.

  30. Martin, M. 1983, Le langage cinematographique, Les editions du cerf, Paris.

  31. Metz, C., 1977, Essais semiotiques, Klincksieck, Paris.

  32. Metz, C., 1983 και 1986, Essais sur la signification au cinema, t. I και II, Klincksieck, Paris, σσ. 97-110.

  33. Mitry, J., 1987, La semiologie en question, Langage et cinema, Les editions du cerf, Paris.

  34. Mοrin, E., 1956, Le cinema ou l' homme imaginaire, Minuit, Paris.

  35. Neale, S., 2000, Genre and Hollywood, Routledge, London and New York.

  36. Neale, S., 1990, Questions of genre, Screen, London.

  37. Pelletier, F., 1983, Imaginaires du cinematographe, Librairie des meridiens, Paris.

  38. Sorlin, P., 1977, Sociologie du cinema, Aubier-Montaigne, Paris.

  39. Sorlin, P., 1980, The Film in History, Restaging the Past, Basil Blackwell, Oxford.

  40. Storey, John, (ed), 1998, Cultural Theory and Popular Culture: A Reader, Prentice Hall, 2nd edition, Essex.

  41. Williams R., 1994, Koυλτούρα και ιστορία, Γνώση, Aθήνα.

  42. Wollen, P., 1973, Σημειολογία του κινηματογράφου, Kάλβος, Aθήνα.