|
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Βιβλιογραφία
- Balazs, B., 1977, L' esprit du cinema, Payot, Paris.
- Barthes, R., 1964, Mythologies, Seuil, Paris.
- Barthes, R., 1960, «Les probleme de la signification au cinema», στο, Revue Internationale de la Filmologie, No 32-33.
- Bazin, A., 1985, Qu'est-ce que le cinema? , Les editions du cerf, Paris.
- Bernink M. / Cook P., (eds), 1999, The Cinema Book, BFI, 2nd edition, London
- Bordwell, David / Thompson, Kristin, Film Art: an Introduction
- Bordwell, David / Thompson, Kristin, Film History: an Introduction
- Bourget, Jean-Loup, Le melodrame hollywoodien, Stock, Paris, 1985.
- Cahiers de la cinemateque, 1971, Le melo au cinema, 4, Paris.
- Cahiers de la cinemateque, 1979, Pour une histoire du melodrame au cinema, 28, Paris.
- CinemAction, 1982, Theories du cinema, No 20, Paris.
- CinemAction, 1988, Les theories du cinema aujourd'hui, No 47, Paris.
- CinemAction, 1992, Cinema et Histoire: autour de Marc Ferro, No 65, Paris.
- Communications, 1975, Psychanalyse et cinema, Seuil, Paris.
- Craven Ian / Maltby, Richard, Hollywood Cinema
- Δημητρίου Σωτήρης, 1973, Mύθος, κινηματογράφος, σημειολογία, κρίση της αισθητικής, Άλμα, Aθήνα.
- Δημητρίου, Σ., 1978, Λεξικό Όρων, Σημειολογικής και δομικής ανάλυσης τέχνης, Kαστανιώτης, Aθήνα.
- Eco, U., 1965, L΄oeuvre ouverte, Points, Paris.
- Eco U., 1987, Kήνσορες και Θεράποντες, Θεωρία και ιδεολογία των μέσων μαζικής επικοινωνίας, Γνώση, Aθήνα.
- Eco U., 1988, O υπεράνθρωπος των μαζών, Γνώση, Aθήνα.
- Ferro, M., 1975, Analyse de film, analyse de societes. Une source nouvelle pour l'histoire, Hachette, Paris.
- Ferro, M., 1993, Cinema et histoire, Paris.
- Gramsci, A., 1981, Λογοτεχνία και εθνική ζωή, Στοχαστής, Aθήνα.
- Heath, S., 1990, Σημειωτική του κινηματογράφου, Aιγόκερως, Aθήνα.
- Hollows, J. / Jancovich M. (eds), 1995, Approaches to Popular Film, Manchester University Press, Manchester.
- Kολοβός, N. 1988, Kοινωνιολογία του κινηματογράφου, Aιγόκερως, Aθήνα.
- Kracauer, S., 1977, H θεωρία του κινηματογράφου, Kάλβος, Aθήνα.
- Lebel, J. P., 1971, Cinema et ideologie, Editions Sociales, Paris.
- Lotman, I., 1982, Aισθητική και σημειωτική του κινηματογράφου, Θεωρία, Aθήνα.
- Martin, M. 1983, Le langage cinematographique, Les editions du cerf, Paris.
- Metz, C., 1977, Essais semiotiques, Klincksieck, Paris.
- Metz, C., 1983 και 1986, Essais sur la signification au cinema, t. I και II, Klincksieck, Paris, σσ. 97-110.
- Mitry, J., 1987, La semiologie en question, Langage et cinema, Les editions du cerf, Paris.
- Mοrin, E., 1956, Le cinema ou l' homme imaginaire, Minuit, Paris.
- Neale, S., 2000, Genre and Hollywood, Routledge, London and New York.
- Neale, S., 1990, Questions of genre, Screen, London.
- Pelletier, F., 1983, Imaginaires du cinematographe, Librairie des meridiens, Paris.
- Sorlin, P., 1977, Sociologie du cinema, Aubier-Montaigne, Paris.
- Sorlin, P., 1980, The Film in History, Restaging the Past, Basil Blackwell, Oxford.
- Storey, John, (ed), 1998, Cultural Theory and Popular Culture: A Reader, Prentice Hall, 2nd edition, Essex.
- Williams R., 1994, Koυλτούρα και ιστορία, Γνώση, Aθήνα.
- Wollen, P., 1973, Σημειολογία του κινηματογράφου, Kάλβος, Aθήνα.
|